onsdag 14 januari 2009

Mitt första inlägg

En liten bild på Sputte!


Hej hopp! Dagen började 07.00.. klev upp släppte ut hundarna, men Sputte ville gärna ligga kvar i sängen men gick ut till slut.. kläde på mig åt frukost släppte in hundarna gjorde mig klar för att gå till bussen, när väl bussen hade kommit och vi hade åkte en bit stannade vi igen.. de va en bil och buss som hade krockat i morvall men som tur va blev vi inte stående länge. Vet inte om de va någon som blev skadad hoppas inte de iaf.. Kom äntligen fram till skoln där 1 timme svenska väntade, efter svenska lektionen va slut gick jag till trafikskolan för att köra min lektion...som gick jätte bra ska väl göra halkbanan v6 som de verkar....
Åkte med min jätte snälle farfar hem till färila.. kommer hem och hittar uffe ute och skruvar med bilen, och han ville han mat innan han skulle iväg och jobba, så de va väl bara till att laga lite mat, de blev köttbullar, gräddsås och potatis. Efter maten gjode uffe sig klar för jobbet.. jag gick och satte mig framför datan och skapde den här bloggen så nu har jag en blogg också.
ha det bra!



2 kommentarer:

  1. halloj.. nu först såg ja att du hade fixat en blogg.. Kul!
    Hur söt är Sputte då på en skala???
    Hur söt som helst..
    Ha det bra o kram på er

    SvaraRadera
  2. Hej jaha jag trodde du hade fattat de då jag fråga dig hur man gjorde.. men men så kan de va. Ja visst är han för söt och han är nu så gott som frisk nu och har gått 2hg så de är på väg åt rätt håll..
    hade bra du med o kram på dig

    SvaraRadera